mandag 10. mai 2010

Badedag...

De 3 jentene har akkurat fått seg et etterlengtet (for vår del) bad! Og DET likte de ikke!! Men når mor sier at de skal....så SKAL de! Så no løper de rundt som noen ville dyr i stua for å tørke:)
Har fått tilbakemelding fra eierne til de 5 gutta som er flyttet..og det går bare bra! Noe piping, men de slo seg fort til ro..og det er gull i mine ører! Alle spiser..og de hadde sovet om natta:)
Fikk hilse på Sayko i dag..og DET var gjensynsglede! Jeg tror vi var like glade begge to:)....innimellom hilsinga, måtte han sjekke omgivelsene også:)
Jeg fikk et nydelig bilde på Sahr Brutus på mobilen...men jeg har ikke klart å overføre det bilde til pc`n. Fikk også bilder på Sayko..men samme der...klarer ikke å legge de inn:/
Jentene var med på en liten biltur i dag..og de sovnet med en gang:)
Onsdag drar vi til Rotvika igjen...og torsdag kommer eierne til Sigma fra Sverige. Det skal bli kjempetrivelig å treffe de igjen:)
Jeg er blitt forespurt om å være skriver på elghundspesialen på Målselvfossen 20 juni, noe jeg takket ja til...så da får vi bare håpe at dommer er av den høyttalende del av befolkningen...og at han ikke snakker Brimi-dialekt!!

Ingen kommentarer: