tirsdag 26. august 2008

August

Høsten er den fineste årstiden! Passelig temperatur og vakre farger!
Helgen ble brukt...til fjells:) hva ellers?
Ingen spesielle opplevelser..bare kos og jobbing:)
Vi fikk ferdig et nytt jakttårn..som nok blir min faste posteringspost! 3 meter oppe i et tre..hvor jeg skal rigge meg til 25 september men god stolsekk med rygg..fjellduk, kaffe og matpakke og for ikke å glemme melkesjokoldade! Gammen er ikke helt ferdig ennå,men Gilles skal gjøre masse kommende helg nar jeg er på gardermoen pa innkjøp:)

Vi hadde litt utstillingstrening søndag, med Volga, Dvina og Xalichja. Volga går som en drøm..Dvina er ogsa flink..men så har vi ADHA=Xalichja..ho er altsa turbo..ho er Leo opp av dage i skinn og sinn da han var ung:) og jeg er LYKKELIG for at ho ikke er min:):)..og det er utstilling neste helg! Xalichja har mistet litt pels, mens Dvina fortsatt har alt på plass..de har MASSE pels disse damene.
Etter trening ble alle hundene sluppet i en løpsglede som bare mynder kan oppvise..(og myndeNova,da) og de løp rett ned i vannet for a kjøle seg ned litt..både Xalichja og Dvina svømmer.
I morgen har jeg meldt pa Sizarka pa et uoff. match-show arrangert av Tromsø hundeklubb..for å vise mynden:) Rapport kommer.

Ingen kommentarer: