søndag 31. mai 2009

Regn,regn,regn...

..er noe vi har hatt masse av de siste dagan..så sommerblomstan er fortastt innomhus:( Jeg ser at jeg ikke er så flink med oppdateringer...men sånn er det når man har masse å henge fingran i...og så er det jo facebooken da..
Vi har prøveridd en vakker frieser ved navnet Nairo...som er til salgs..Gilles falt for denne vakre, utrolig snille gutten...men for meg ble han noe for tung i bevegelsan...for meg som er vant til å ri islender:)
Jeg er også begynt på kurs med Nova..et dressurkurs for jakthunda..og deltar der med noe blandede følelsa. Det er ikke akkurat den typen innlæring jeg holder på med..så vi deltar litt på sidelinja.
Leo er kommet hjem..i en vakker, liten urne. Er litt usikker hva vi skal gjøre...meninga var jo å spre aska hannes i Rotvika..men jeg lurer på om jeg vil beholde ham hjemme..
Leo, ja...fikk vite i dag at det fortsatt snakkes om Leo sørpå. En viss person har gått rundt å "fortalt" alle som var interressert i å høre på..at Leo hadde HD. Dette er noe som ikke medfører riktighet..og det vet denne personen godt. Personen vet nok også godt hvorfor han ble avlivet...men hva som er virkelighet og hva som er "sannhet med modifikasjoner" teller ikke alltid i hundeverden. Men at denne personen fortsatt holder på med dette..er for meg helt uforståelig. Og da kan man virkelig lure på hvorfor...

Ingen kommentarer: