mandag 12. september 2011

Stella også godkjent!

Stella fikk andre premie på blodsporet og gikk til 9 av 10 mulige poeng på fersksporet. Grattis til hund og eier Stein-Even i Lakselv:)

Vi var i Rotvika i helga. Fikk ordna med veden og også satt opp er lite takutstikk over jaktstigen på yttersia. Der så vi ku med kalv..og de passerte jaktstigen 30 meter unna. Vi har stor tro på denne posten...bare så synd at jeg ikke har fått kjøpt meg ny kikkert til rifla..så for mitt vedkommende må jeg nok holde meg til tårn 1. Kikkerten min er 6-26x50..dvs alt for stor forstørring til slike poster der dyr kan passere nært...men til neste år har jeg rette kikkert!!
Det er lite sportegn i valdet...og slik har det vært i lang tid. Lurer på om elgen trekker i høyden når været har vært så varmt utpå høsten som det er nå??
Uansett...vi har impregnert klær og sko..pusset rifler, trent hunder osv...så no er vi klare for den store dagen 25 september!

Ingen kommentarer: