lørdag 16. januar 2010

Det nye året...

2010 startet for meg på en sørgelig måte. Min snille gode pappa døde 13 januar etter et kort sykeleie. Han var en mann med stor omtanke for andre og savnet er enormt.
Sorgen kommer til å sitte i lenge.
Samme kveld som pappa døde, fikk jeg telefon om at en av mine medarbeidere var funnet død. Han døde plutselig og uventet. Eirik ble bare 28 år.

Laika..pappas hund ble avlivet fredag 8 januar. Da var svultsen på sia hennes blitt diger, og bakbena begynte å svikte. Dette var 5 dager før pappa døde. Laika ble 12 år og 3 dager. Jeg trur ho sto å ventet på pappa da han døde.

Midt opp i all denne sorgen, skjer det også noe spennende! Lørdag 9 januar ble Nova parret med N S jch(LØ) Larsudden`s Balo 1.(Sako) Så pr i dag er det 3 uker til vi kan ta ultralyd for å sjekke om det er jamthundhvalper på gang.

Ingen kommentarer: