onsdag 24. februar 2010

Litt av hvert..

Fortsatt iskaldt i Tromsø! Men i dag var det iallefall litt mildere enn det har vært...-10 g.
Nova vokser og vokser..og begynner å bli tung. Hvalpekassa er ferdig og står i stua slik at ho kan venne seg til å ligge i den. Vi flytter den opp i "hvalperommet" i løpet av neste uke.
Var på årsmøte til Tromsø jeger og fisk i går..midt under HERRESTAFETTEN!!!!! Jeg tenkte ut alleslags unnskyldninger for å slippe å gå på møte pga stafetten, men fant ingen som var gode nok! Men uansett...jeg fikk sett siste etappe..og at Norge fikk sølv!!
Det ble opprettet en ny paragraf i TJFF...kvinneutvalg. Der skal være en leder, en nestleder og et medlem i utvalget. Jeg ble valgt til leder for 2 år, Brith nesteleder og medlem har styret fått mandat til å utpeke.
Jeg ble også foreslått som medlem i valgkomiteen, men valgte å ikke stille, da jeg føler jeg har nok å styre med.
I dag er det hestedag:)...og i denne kulda, så blir det nok barbakk-ridning også i dag:)
16 dager igjen:):)=)

Ingen kommentarer: